هل نسيت الريفيرنس نمبر "reference number" الخاص بالبنك الاهلى الان يوجد الحل


هل نسيت الريفيرنس نمبر "reference number" الخاص بالبنك الاهلى 


هل تريد تعديل الابليكشن الخاص بك للحصول على وظائف فى البنك الاهلى 

الموضوع سهل جدا 

اولا : قم بفتح موقع البنك الاهلى عن طريق هذا الرابط


ثانيا : 

اضغط على forget reference number





ثالثا : ادخل رقمك القومى ثم اعد ادخاله فى الخانه فى الاسفل 
ثم اضعط confirm




 رابعا : ادخل الرمز اللى فى الصوره فى المستطيل اللى جمبه واضعط Next

لازم تكون فاكر الايميل اللى عملت بيه الابليكشن علشان الريفرنس نمبر هيتبعت عليه

27 comments:

  1. انا بعمل كل الخطوات و بدخل عالايميل مفيش اي حاجة جتلي من البنك و لا بعتولي الريفرنس نمبر بقالي سنة على نفس الوضع و مش عارفة اسجل في اي وظيفة

    ReplyDelete
  2. مفيش حجة بتتعبت عايزين الحل الرجاء مش عارفة ادخل ع بياناتي تاني

    ReplyDelete
  3. مفيش حجة بتتعبت عايزين الحل الرجاء مش عارفة ادخل ع بياناتي تاني

    ReplyDelete
  4. شكرا جدا علي الافادة الموضوع فعلا سهل و الاستجابة سريعة
    شرط ان الشخص يكون متذكر الايميل

    ReplyDelete
    Replies
    1. لو سمحت محتاجة رد ضرورى لو بعت انى مش فاكرة الريفرينس نامبر و كتبولى انهم بعتوه بنجاح بس مش فاكرة الميل اللى قدمت بيه اعمل ايه ؟

      Delete
    2. لو سمحت انا مش فاكرا الميل إلى قدمت بيه اعمل ايه

      Delete
    3. انا مش فاكر الاميل اللي قدمت بيه في البنك الاهلي ايه الحل دلوقتي مش عارف اجيب الريفرنس نمبر ارجوا الحل وشكرا

      Delete
    4. لو سمحت الميل اللي قدمت بيه فيه غلط اغيره ازاي

      Delete
  5. لو سمحت انا عايزة ادخل ع بياناتى اعدل و اضيف حاجات فى المهارات و لما جربت مفتحش غير سنة التخرج و التقدير
    ممكن حد يساعدنى و يقولى اوصل لتعديل بياناتى ازاى ؟؟

    ReplyDelete
  6. عايز اعدل البيانات ايه الخطوات

    ReplyDelete
  7. عايز اعدل البيانات

    ReplyDelete
  8. فائده الريفرنس نمبر ؟

    ReplyDelete
  9. اللى انت قولته مع احترامى ملوش اى فايده هى خطوات سهله تتعمل من غير اى شرح المشكله كلها ف ان اللى ناسى الايميل زيي كده وموقع البنك قفل عليه ملوووش حل تااااااانى كده خلاص !!!!؟؟

    ReplyDelete
  10. مش فاكره الايميل اعمل ايييه

    ReplyDelete
  11. مش فاكرين الايميل ايه الحل

    ReplyDelete
  12. السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    حضرتك انا بعمل كل الخطوات ده
    وبرده بيقولي الرقم اتبعت ومفيش حاجه بتوصل وياريت حد يقولي اعمل ايه علشان انا محتاج اغير البيانات ضروري

    ReplyDelete
  13. السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    حضرتك انا بعمل كل الخطوات ده
    وبرده بيقولي الرقم اتبعت ومفيش حاجه بتوصل وياريت حد يقولي اعمل ايه علشان انا محتاج اغير البيانات ضروري

    ReplyDelete
  14. السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    حضرتك انا بعمل كل الخطوات ده
    وبرده بيقولي الرقم اتبعت ومفيش حاجه بتوصل وياريت حد يقولي اعمل ايه علشان انا محتاج اغير البيانات ضروري

    ReplyDelete
  15. لو سمحت انا عايزة ادخل ع بياناتى اعدل و اضيف حاجات فى المهارات و لما جربت مفتحش غير سنة التخرج و
    التقدير
    ممكن حد يساعدنى و يقولى اوصل لتعديل بياناتى ازاى ؟؟

    ReplyDelete
  16. انا كمان نسيت الميل استرد الريفرينس ازاى حد يفيدنى

    ReplyDelete
  17. ??????مش فاكره الايميل اعمل ايه


    ReplyDelete
  18. ??????مش فاكره الايميل اعمل ايه

    ReplyDelete
  19. موش فاكره الايميل وعايزه اعدل رقم الفون اجيب الريفرنس نمبر ازاي

    ReplyDelete
  20. لو سمحت عايزين حل عايزين نعدل بيانات

    ReplyDelete