الطريقة الصحيحه لتسجيل السيرة الذاتية





الطريقة الصحيحه لتسجيل السيرة الذاتية 
(( هاااااام جدا اتبع الخطوات جيدا ))
حتى يتم قبول ال cv الخاص بك




قم بتعديل واضافة جميع بياناتك 
مثال


 

اهم خطوة يجب عليك ملىء بياناتك الخاصه بمعلومات الاتصال - الوظيفه المطلوبة - الخبره - المعلومات الشخصيه  حتى يتم قبولها
ويجب ان تتعدى نسبة اكتمال السيره الذاتيه 70%

يجب عليك : تأكيد التسجيل عن طريق الدخول الى البريد الالكترونى الذى تم التسجيل به وتأكيد التسجيل عن طريق الرساله التى ستصل لك فورا

رابط التسجيل
من هنا



17 comments:

  1. هل هناك مبلغ مالي يتم دفعه عند التقدم للتدريب ؟؟؟ كتكاليف الدراسة أو ما شابه ؟؟

    ReplyDelete
    Replies
    1. ايوه يا فندم حضرتك بتدفع رسوم دراسه وتدريب وهى 200 جنيه

      Delete
    2. مش مهم 200 جنيه ... انا في 3 تجاره انجلش وتقدير السنين اللي فاتت جيد .... انا مش عارف اقدم هنا ياريت حد يساعدني ....ahmed.ez563@gmail.com

      Delete
  2. لو سمحت انا عاوز اعرف ايه البيانات المطلوب كتابتها في الابليكيشن

    ReplyDelete
  3. لو سمحت انا عندي سي في جاهز , ينفع ابعته ولا شرط ان ابعته بنفس الطريقة دي ؟ و كمان انا كطالب أكيد مليش اي خبرة !!

    ReplyDelete
  4. سوال للاهميه انا دبلوم تجارة وفى السنه النهاءيه بكلريوس تجارة تعليم مفتوح وموظفه شءون عاملين بالمحافظه ومعى كروسات كتير اهمها المعهد المصرفى بالبنك المركزى ينفع اقدم او انتدب بالبنك

    ReplyDelete
  5. السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة انا كنت قدمت على تدريب بنك مصر وبعد ماسجلت جيت بكتب البريد والرقم السرى علشان ادخل على الصفحة مش راضى يفتح معايا ارجو الافادة

    ReplyDelete
  6. بيقبلوا طلبة انتساب ولا بيرفضوها

    ReplyDelete
  7. هل ينفع التدريب لسنه رابعة؟

    ReplyDelete
  8. هل يوجد تدريب ؟
    وهل مسموح لو تتوحد تدريب من انتهى من القرآن الرابعه؟
    ...ولو موجود ايه رابط التسجيل

    ReplyDelete
  9. هل يوجد شغل فى بنك abc فرع اسوان وما هى الوظائف المتاحه

    ReplyDelete
  10. التقديم على وظيفة في شركة المصرية للاتصالات /ليسانس الدراسات الإسلامية والعربية /السن ٣٠ سنه /البحر الأحمر /تليفون ٠١١١٢٨٣٦٧٣٠

    ReplyDelete
  11. تقديم في اى وظيفه في بنك ليسانس حقوق رقم التليفون ٠١٠٠٠١١١٢٩٩

    ReplyDelete
  12. عايزه اقدم ف تدريب.. دي اخر سنه ليا رابعه تجاره خارجيه.. ايه الخطوات اللي اعملها للتقديم؟

    ReplyDelete
  13. تقديم فى اى وظيفة انا ليسانس حقوق جامعة الإسكندرية بتقدير عام جيد خريج ٢٠١٨ الرقم ٠١٠٢٩٥٩٩٠٠٦

    ReplyDelete
  14. انا ليسانس حقوق القاهره بتقدير جيد خريجه ٢٠٢٩

    ReplyDelete